Alla inlägg den 16 juli 2009

Av madde - 16 juli 2009 18:10

idag vakna vi redan 6 strålande sol idag med.vi såg tv sen dammsög o skura jag skönt att ha det gjort.sen gick vi till ica en sväng josefin köpte piggelin så klart hihi.sen åt vi.josefin somna en stund.sen gjorde jag en deg och gjorde mjukkakor men ugnen ville ej idag var nog för varmt för och baka.men gullungen tyckte det var kul o baka så duktig hon är.sen blev det piggelin efter baket.mommo ringde före glamour och va sugen på macka hihi då hon kollat min bdb vart hon mera sugen hehe.nu har vi sett glamour blir mera tv senare.då har man gjort nån  nytta idag  trots värmen men fyy det var jobbigt i denna värme.tina o rickard ringde david hadde hämtat dom till slagnäs idag för där är det 200 års jubileum så det var mat o massa kul där kul får dom göra nåå annat tur att david finns för dom där uppe dom tycker ju att han e deras morfar dom har ju växt upp med han.vissa ringer ju bara till mina döttrar för o va nyfiken inte för att bry sig om dom fyy.ha en bra kväll alla-.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards