Alla inlägg under oktober 2008

Av madde - 10 oktober 2008 15:28

vakna 6.30 idag o josefin med.sen kaffe o vlt hihi.rengjorde akvariet med så fint nu.sen så åkte vi till moster på lassarettet en sväng va inte så bra.hon låg i sängen o hadde sluta röka.när vi åkte såg vi massa polisbussar o bilar på min  gamla adress o samma hus ambulansen åkte iväg se bild jag tog.visst varit knivdrama  tur man inte bor i de huset längre.ska äta nu sen tat lungt.

Av madde - 9 oktober 2008 22:46

idag klev vi upp 6.trött va jag idag.ringde viktiga samtal på morron jävla kö överallt.sen gjorde vi inte så mycket busa josefin o såg tv.sen kom danne.ringde moster då dom hadde ju baka så mycket gott igår hon o malin så dom bjöd på gofika.va ett tag sen vi hälsa på pga vi inte vilja smitta ner moster med förkylning innan op av ögat så hon får börja se igen o göra sånt hon inte kan nu..men vi e nästan friska nu men kommer väl tillbaks igen.höstförkylningen hihi.va gott dom hadde bakat.vi syns snart igen.ni piggar alltid upp med erat glada humör.fick samtal igår mystiskt???.sova nu.ska städa imorrn ..

Av madde - 7 oktober 2008 16:49

tagit de lungt i helgen .josefin förkyld ännu men börjar bli bra.rickard o jag o nu linda börjar bli förkylda jobbigt.igår va jag till läkaren gick bra.sen idag har jag tvättat o josefin o jag gick till ica o handla  glömde socker så klart.väckte moster 10.30 hihi.taskigt hon inte fick operera sitt öga igår hoppas de blir snart.josefin har tagit fler o fler steg själv idag kul.ikväll blir det tv o king så klart de e ju ett måste.lite bilder då vi va ute idag.fina färger nu o soligt.

Av madde - 3 oktober 2008 16:57

idag vakna vi 7.sen 8 gick josefin o jag till ica hadde slut cigg hehe.sen 10 var de dags o tvätta.sen 11 åkte vi till potatisbil på stan o köpte mandelpotatis till mig o till moster med så vi får nå gott hihi.sen har vi nu ätit mandelpotatis o korv o ägg va gott.nu sov josefin en stund så jag har nu städat skönt o ha det gjort.synd om henne e så förkyld rinner bara ur näsan o ögonen men e glad o pigg ändå.ska tat lungt nu.

Av madde - 1 oktober 2008 19:44

vakna 4.30 idag då kom vlt kunde knappt somna om.sen klev vi upp 7.idag har jag inte gjort nå särskilt.inte varit ute har ösregnat hela dagen trist.nu ska josefin snart sova.ska spela lite då.och se efterlyst handlar ju om arboga idag.ska ringa o säga natti till moster o alla sen.

Ovido - Quiz & Flashcards