Alla inlägg den 10 oktober 2008

Av madde - 10 oktober 2008 19:07

ringde min moster för ett tag sen.hon gjorde räkmackor inte sämre jag hadde med räkor hemma så jag med gjort mackor tack för tipset.gott så man orkar spela king sen hihi.josefin rev mitt skåp kul tyckte hon.fick bild på linda o josefin med men suddiga.ska bada josefin nu o ge hon fika.se tv kanske sen o king.ringa o säga natti till moster sen så klart.

Av madde - 10 oktober 2008 15:28

vakna 6.30 idag o josefin med.sen kaffe o vlt hihi.rengjorde akvariet med så fint nu.sen så åkte vi till moster på lassarettet en sväng va inte så bra.hon låg i sängen o hadde sluta röka.när vi åkte såg vi massa polisbussar o bilar på min  gamla adress o samma hus ambulansen åkte iväg se bild jag tog.visst varit knivdrama  tur man inte bor i de huset längre.ska äta nu sen tat lungt.

Ovido - Quiz & Flashcards