Alla inlägg den 24 oktober 2008

Av madde - 24 oktober 2008 21:05

blev kaffe o räkmacka på morron.senåkte vi o köpte mandelpotatis till moster.sen till bäckby hadde ju med mig presenter o fin blomma till dom där.glada dom blev kul.o tack malin för du baka dina supergoda hallongrottor till mig mums.vi fika o prata sen blev det ut o shoppa först öblite av varje o prinsessan fick vinterskor.sket ner sigdär gjorde hon men moster bytte i bilen tack.sen bjöd moster på mat.tack de va gott.sen villys handla vi med på.sen hem tillmoster blev kaffe.sen åkte vi älsklingen min köpte databord o sen hem o hämta paket på ica kläder till rickard .och ikväll ätit varma mackor va gott.tack moster för presenterna jag fick.på söndag ska jag köpa databord till linda hon vill ha ett som mig.nu king ett tag.tack moster o malin för en trevlig dag igen.

Ovido - Quiz & Flashcards