Alla inlägg den 20 oktober 2008

Av madde - 20 oktober 2008 17:39

vakna 6 idag.o väkte alla.ringde 6.30 o önska moster lycka till på op.kl 8 skjutsa jag ungarna till skolan sen åkte prinsessan o jag till lasarettet kl 9 kom vi dit där satt malin o vänta på moster.9.15 kom moster ut o såg oss allihopa.hadde gått bra.sen gick vi ner då kom ingrid då gick vi alla ut o tog ett bloss.sen in o moster bjöd alla på gofika men fanns inga bakelser som vi längtat efter va gott ändå.sen sa vi hejdå till ingrid och vi åkte till erikslund o shoppa.handla nya kläder gjorde jag till min prinsessa o en käpphäst som låter.moster köpte en dammsugare som spelar musik till prinsessan.vi fika på maxi korv gott.tack för ännu en trevlig dag moster med familj.skönt att du äntligen fått operera ögat o ser nu.sen fika vi igen sen åkte vi hem.jag köpte macdonalds idag slapp göra middag.gott va det.imorrn ska linda shoppa på erikslund.tack vi ses o hörs

Ovido - Quiz & Flashcards