Alla inlägg den 23 oktober 2008

Av madde - 23 oktober 2008 19:41

ja nu har jag pratat med kära moster allt bra blir shoppa imorrn hihi.gjort räkmackor nu mums ska köpa mer räkor imorrn så man har hemma.ska köpa mandelpotatis till moster imorrn så hon har riktig mat hehe.har ju även en liten present dom ska få imorrn.ska äta macka nu sen ducshen o king .

Av madde - 23 oktober 2008 17:37

vakna 6 utvilad la mig 22 igår.sen tv ett tag sen gick vi ica.senfixa min älskling bilen så nu kan jag visa upp på besiktningen på måndag skönt.sen hemma o min älskling gjorde räkmackor men jag åt pizza blir macka senare eller imorrn mys o filmkväll hehe.undra va moster tänker på då hihi.nu varit o köpt fisk till akvariet som äter alger stor o ful va den.nu tv prinsessan sover en stund.ringa moster sen.blir nog västerås imorrn shoppa hehe.

Ovido - Quiz & Flashcards