Alla inlägg under september 2008

Av madde - 11 september 2008 22:30

idag så gick vi ica josefin fick en boll.sen så tvätta jag.sen kl 20 gjorde jag en deg o baka mjukkakor blev så sugen och flera blev det,josefin hjälpte mamma och sen 22 så åt vi varma mjukkakor gott var det.

Av madde - 10 september 2008 22:58

min dotter tina fyller 17 idag.hon baka egen tårta nu när hon bor arvidsjaur med sin syster ida.ska skicka upp present.

Av madde - 10 september 2008 22:46

idag så fyller min älskling år.vi åt tårta o josefin tyckte de va jättegott.sen hadde vi filmkväll och såg varg.den va bra.sen natti natti

Av madde - 5 september 2008 22:51

idag fyller min son 13-år va fort det gått.han fick halebop av mig blir mer sen.från puddel 60 fick han massa godis.chips.drickor jätteglad blev han.blir data o chips några dar nu hehe.josefin kolla då han öppna paket hon sa namnam o ville ha.tårta blev det med.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards