Alla inlägg den 20 september 2008

Av madde - 20 september 2008 21:03

oj skrev va jag själv fick i presenter men inte josefins hihi.två jättesöta mjukis dresser.speldosa.spelande tv.spelande leksak.snuttefilt o nalle.2 bilar med byggklossar.mattallrik.chokladkakor.av caritha.malin.fredrik.kurre.jacka av jngrid.mössa.body.spelande leksak.nappflaska av mamma.pappa.linda.rickard.tack för alla presenter ännu en gång.och ett trevligt kalas.

Av madde - 20 september 2008 19:50

vilken toppendag jag o josefin klev upp 7.så öppna hon presenter från oss o jngrid.sen åkte vi 9.30 till station o hämta caritha.malin.fredrik.sen gick vi på stan o köpte mer presenter till josefin.och jag fick stor fin blomma o sockor o fotoramar som jag önska mig.och en kaffeservis med assietter jättefint.sen åkte vi hem till mig och jag o josefin fick öppna paket.inte ofta jag fått paket i mitt liv mesta är av caritha med familj.danne fick presenten igår av caritha m.familj o mig.sen fika vi tårta o smörgåstårta bullar gott.josefin fick äta själv i slutet så hadde hon tårta hela sig vi fick skratta så gulligt.sen satt vi o prata.malin o fredrik hälsa på danne o milo med.gav malin vår sodastream hon ville ha en sån.sen for vi o köpte macdonalds josefin va sugen hihi.vi åt mer smörgåstårta o kaffe.sen kl18 skjutsa jag hem dom alla.tack caritha malin fredrik kurre för alla presenter o allra mest för att ni äntligen kom o hälsa på oss i köping.dröj inte för länge till nästa gång bara.tusen kramar till er.vi syns

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards