Alla inlägg den 25 september 2008

Av madde - 25 september 2008 19:43

ja dagen har gått fort.idag fick jag brev kenneln vill låna min lapphund till avel nu när han e 3år kul.ser ju ut som björnungar som valpar.och nu en stor björn gullig e vår pele.josefin har börja gå med stolar o sin gåbil idag full fart nu kul.se lite tv nu o sen när josefin sover lite data.ska ringa moster o säga godnatt sen.

Av madde - 25 september 2008 13:55

ja de blev ju stop i avloppet i går kväll.joo jag blev tvungen att ringa så dom kom o fixa det 21 igår.tur va ju det idag va dom hela förmiddan jag fick ny toastol ny badkarsblandare o ny fin kran i köket hadde jag inte fått annars hihi.och så har jag tvättat idag,josefin o jag gick till ica med i det fina vädret som sommar ute ju skönt.ringde o väkte moster i morse va bara bra.och besiktningen gick bra bara handbromsen litet fel jippi tur hadde jag ju får man köra 1 år till.ska göra plättar o glass nu till dom kommer hem från skolan.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards