Alla inlägg den 17 september 2008

Av madde - 17 september 2008 20:37

hadde inte så mycket o göra så jag gjorde bulldeg o baka ikväll slapp jag det imorrn.josefin hjälpte mamma.nu gräddat klart josefin o dom andra har nog smakat redan.måste spara dom till lördag hihi.doftar gott här nu.lagt josefin nu.nu blir de efterlyst på 3an.sen data kanske en stund.sen natti natti mina vänner

Av madde - 17 september 2008 10:46

ja idag fyller jag år men blir kalas på lördag då vår prinsessa fyller 1år.moster o familj kommer till köping kul blir det.blir väl tårta idag med senare.imorrn ska jag städa o  baka bullar.på fredag så ska jag baka tårtor till lördag och handla.alla mina barn har grattat mig på morron o moster o danne så klart.blir king en stund nu sen vet jag inte.kanske ica köpa mjölk till baket imorrn.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards