Alla inlägg den 28 september 2008

Av madde - 28 september 2008 22:06

jag o josefin vakna 8.sen smsa moster att hon va vaken så jag ringde.då sa hon att hon hittat en ny dator behövde mig för o hämta den okej sa jag.ringde o väckte danne o sa vi måst skynda oss till västerås nu vadå brinner det sa han nää sa jag joo det låter så sa han.sen kom han men då ringde moster o sa att dom skulle köra hem den till henne.vi åkte in ändå o fika sen loppis en sväng hitta lite till josefin o linda med.sen gjorde moster sina supergoda biffar alltid lika goda .sen satt vi proppmätta o prata o hon testa nya datan bra att du ser bättre på den.tack för datan jag fick.och för att du tvätta o vikte min tvätt.tack för en trevlig dag igen betyder massor för oss alla. hörs imorrn natti

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards