Direktlänk till inlägg 21 september 2008

kväller

Av madde - 21 september 2008 22:01

jo då vi ätit så vila jag en stund med min prinsessa behövde det.sen har vi inte gjort så mycke mera.sett tv sen ringde jag caritha prata o skratta som vanligt.hon skrev kommentar om min pappa som jag fick allt för lite tid med p.g.a vad min mor gjorde mig som liten.fanns inte nån snällare människa än han.hadde han levt idag så hadde mina barn haft en morfar idag som dom fått kramar av de vet jag.han hatade mitt ex från första stunden.orden han sa ta dig körkort så du kommer ifrån den idioten innan de e försent glömmer aldrig det.2veckor efter jag misst min pappa tog jag körkorten mitt i min sorg.vissa hadde ju falska tårar på begravningen ville ju bara ärva hehe vart visst tji för vissa.synd bara att de tog 20 år att komma mig därifrån.de va en viss person som fick mig o ta mig därifrån.och mina barn bad mig att göra nåt fort dom orkade inte mera .dom älskar mig  idag för att jag tog dom därifrån.idag e mina barn glada o inte tårar o skäll varje dag.säger godnatt till alla mina kära jag misst skulle vilja ha dom alla tillbaks o skicka 2 personer till helvetet.till himmlen till mina  kära ska dom inte .trött nu ska sova.godnatt mina vänner.kramar

 
 
moster

moster

21 september 2008 22:57

ja du madde stå på dig synden straffar dom som är elaka nu en dag ska det åter ljusna.kram natti hälsa alla

http://caritha

 
Ingen bild

Fru pite

21 september 2008 23:02

Hej såg vad du går igenom men du ska veta att dessa människor som håller på så där är dom som mår mest dåligt sköt om dig vännen.
Ja jag hoppas du inte tar bort mig bara för jag bor här uppe,alla är int lika.ps.har bott i arjeplog innan pite men jag är ej skit för detta.mvh.majbritt boström.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av madde - 19 september 2010 23:52


grattis till gullgumman josefin på 3års dagen stora tjejen nu.   ...

Av madde - 4 augusti 2010 18:19


härligt att solen kom fram:)så nu har vi varit ute till lekparken:)sen mest bara tagit de lugnt idag:)   ...

Av madde - 2 augusti 2010 07:44


ja idag måndag ringde just och boka av tandläkaren på morron orka ej hihi.i helgen har vi bara tagit de lugnt varit ute mellan regnskurarna.gullgumman busar på med rickard hihi.kul att han är här nu.jag o gumman vakna dom andra sover ännu och lär ju ...

Av madde - 30 juli 2010 08:07


regn nu i 2dagar:(igår kom rickard till köping:)skjutsa även hem leya till kolbäck så det blev lite tomt.sen följde mommo oss till stan vi gjorde några ärenden.sen kaffe hos mommo=)sen hem danne hämta nyckeln till nya lägenheten så det blev 2 svängar...

Av madde - 26 juli 2010 12:06


fyy kallt och grått idag:(byggarna kom 9 och levde om med maskiner nu e dom nere hos grannen:)vill ha sool nu men måste nog klä på mig och gumman och gå ut i lekparken ändå hon tjatar vill ju ut och gunga idag hihi:)går ju inte att bara va inne måste...

Ovido - Quiz & Flashcards