Alla inlägg den 19 september 2009

Av madde - 19 september 2009 21:37

blev även en strålande solig dag idag.vi gick till ica en sväng skönt ute.sen vila josefin ojag en timme var så trött och ont huvve o tandvärk fyy.sen åt vi.sen städade vi ja josefin plockade upp sina saker såå duktig.sen tv o busa lite.sen gjorde jag tårtan josefin hjälpte till genom att smaka på allt gott hihi.blev inget bullbak idag för jästen lade jag under vagnen och måste ha tappat den på ica så det kan gå.ikväll fick jag godis och örhängen av linda.sen lila och rosa nagellack av  linda och marina tusen tack.josefin gillade godiset hihi.jag med med min tandvärk kan ju inte bli mera ont än vad det redan är.efter 20 la jag gullgumman som sussar gott nu.hon vet nog att det blir tårta och paket imorrn när hon nu fyller 2år vår lilla prinsessa.vi ska åka till mommo med familj och äta tårta och fira gullungen.blir ju tårta hemma med.även lindas kompis fyller år imorrn.        ska sova snart jag med.natti mina vänner

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards