Alla inlägg den 2 september 2009

Av madde - 2 september 2009 22:18

idag 10 ringde jag mommo o sa vi skulle iväg o fiska fråga om hon och syrran ville med.klart va kul sa mommo.vi packade de vi behövde sen åkte vi iväg jag lämna danne vid sjön.sen åkte jag o hämta mommo men syrran var hemma med jason.vi gjorde upp eld men kom massa regn och börja åska så det tog lite tid innan vi kunde koka kaffe o grilla men kul hadde vi.danne o linda fick fisk men inte jag.mommo gick med josefin så hon somna en stund i vagnen.vid 18 skjutsa jag hem mommo.sen tillbaks till sjön.linda fick en stor öring o danne fick med fisk.jag fiskade lite men josefin ville ju fiska o veva fiskare redan och inte 2 år ännu duktig e hon.hon stod och titta på lindas döda fisk o sa stackarn natt natt .sen vid halv nio börja det mörkna så då åkte vi hem.josefin fikade sen somna hon gott efter denna dag.blev en härlig utedag var riktigt skönt.kul mommo att du följde med får vi göra fler gånger kul hadde vi ju trots regn o blåst o lite åska hihi,ska gå och sussa jag med nu.natti mina vänner.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards