Alla inlägg den 16 september 2009

Av madde - 16 september 2009 21:56

idag på morron vakna jag före josefin.så det blev kaffe o facebook hihi e ju som fast där med att så o sälja kul.sen skulle josefin bada men  först kissa hon på pottan duktiga tjejen glad hon blev.sen gjorde hon nåt annat i badet ucsh kula sa hon hehe.sen gick vi ut på en promenad var såå härligt ute.sen 13 gick jag i tvättstugan.sen då tvätten var klar så åt vi.sen skulle vi vila men jag somna inte.gick upp o gjorde kaffe o satte mig vid datan.sen ringde tina hon var förkyld annars var det bra med henne.börja regna som bara den vid 18 kanske var lite åska med.sen har vi sett tv o busat.innan hon skulle sova så ville hon kissa pottan och det gick bra duktig tjej.nu sussar gullgumman gott.linda sitter vid datan hon.jag sett efterlyst men även hunnit in på facebook och sått o säljt fulltupp dära haha men kul.joo glömde nästan har ju bakat 6 olika tårtor till kalaset imorrn och bullar mums.nää skoja bara.blir bak på lördag till kalaset på söndag när gullungen blir stora tjejen 2år.hon har pratat länge nu om paket och tårta så hon vet nog att hon fyller.ska sova jag med nu .natti mina vänner  

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards