Alla inlägg den 8 september 2009

Av madde - 8 september 2009 21:10

   idag när vi vakna var det sol.josefin såg bompa på morron och jag spela lite king.sen såg vi vbå när det var slut somna josefin en stund .jag tog fram och stekte kotletter som vi skulle äta.hadde ju ingen potatis hemma så när gullungen vaknade så gick vi till ica.idag skulle hästa följa med o köpa godis sa hon.så på hemvägen satt hon och mata hästa med godis.hästa skiti mommo tvätta .mommo tvätta ju hästa och den blev som ny det hon vet nu hihi.sen koka jag potatis och linda kom hem och vi åt.sen halv 3 lämna vi josefin hos danne.vi skulle ju göra några ärenden själva.sen åkte vi hem och så har vi inte gjort så mycket mera nytta idag.sett tv o byggt lego .lite king med.nu sussar gullgumman gott.linda och m dom spelar nog king eller yatzy.ringde just mommo och hon ätit nåt smaskigt nu blev jag ju sugen på din hallontårta hehe.jag skulle ju börja röja i mina skrubbar men blev inte mycket gjort där.skulle ju bli gott om plats om jag kasta lite onödigt skräp hihi.men det blir väl så småningom jag ids.ska sova snart e trött.imorrn ska jag tvätta de e ju ett måste.sen blir det väl en dag som alla dar hihi.läste på aftonbladet vi i söder får 25+ och i norr första snön o blåst ojoj snart e vintern här med härligt slippa alla kryp hihi.natti mina vänner

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards