Alla inlägg under februari 2009

Av madde - 2 februari 2009 19:49

vakna 6 idag med älsklingen brevid mysigt hihi.8a gick ungarna till skolan.9 ringde jag mamomo o fråga om jag fick komma tvätta klart jag fick.då åkte jag josefin o danne vi fika kaffe o bullar mums o prata o skratta.syrran sov va lite svårväckt men josefin väkte henne.sen åkte vi alla till erikslund media o maxi.jag köpte kläder till josefin o lite annat.sen åkte vi bäckby igen o fika sen fick danne en tv som vi tog med hem.tack mamomo med familj för en trevlig dag idag och tvättningen.ses imorrn ska ju på lasarettet på besök då.sen hem o lasta ur grejer sen hämta linda på skolan rickard hadde gått hem redan.vi var  på stan o köpte garn som mamomo skickat pengar till hon håller ju på sticka en jättefin tröja till prinsessan.köpte cigg o åkte upp till moster på lasarettet med hon va ju utan.sen hem o nu lagt josefin blir tv ikväll.

Av madde - 1 februari 2009 16:54

vakna 6 idag på en söndag fyy.josefin sov till 8.nio åkte vi till mamomo vi skulle ju shoppa idag igen hihi.mamomo o syrran köpte kläder o leksaker till josefin tack till er.jag köpte lampa o lite smått.sen åkte vi hem till dom mamomo gjorde sina supergoda köttfärsbiffar oj va vi åt mums.sen satt vi o prata o josefin hadde så kul med nya leksakerna.sen åkte vi hem o nu gjort mat till ungarna o diskat ska tat lungt o se tv ikväll.tack mamomo med familj för en kul o trevlig söndag.ha en fortsatt bra söndag.ska ha katter på min blogg e ju söta bilder.

Ovido - Quiz & Flashcards