Alla inlägg den 11 februari 2009

Av madde - 11 februari 2009 20:31

vakna 6.20 försov mig lite.dom hann till skolan ändå.sen 7 kom min älskling o drack kaffe morronpigg.9 åkte josefin o jag tillskolan va ju kvartsamtal med rickard tog 1 timme.sen hem o gjorde inte så mycket.bara sånt man gör varje dag.ikväll har jag badat med prinsessan hon är så rolig i badet hon gillar verkligen o bada o blir så sur när hon ska upp efter ca 40 min bad.frågar om hon e klar näää säger hon nu har hon ätit macka o somnat redan med.ida ringde var och hälsa på david allt bra där.saknar mamomo med familj är ju 1 v sen vi hälsa på pga detta snöväder som kom.och pålördag är det alla hjärtansdag och vintermarknad här kunde  dom haft nästa helg då folk har pengar tycker man ju men men blir ju i maj i västerås.ska ringa o säga natti till mamomo snart.ska nog se efterlyst ikväll om de är nåt o se.king kanske men är så trött vill sova.ha en fortsatt bra kväll mina vänner.

Ovido - Quiz & Flashcards