Alla inlägg under februari 2009

Av madde - 15 februari 2009 17:10

ja kl 10 åkte vi alla utom rickard till mamomo med familj.blev fika o massa skratt alltid kul.sen gjorde mamomo sin supergoda köttfärssås o spagetti så vi åt mums va gott.sen fika vi tårtor o kaffe o prata o skratta.oj va vi förlänger våra liv med allt skratt o gomat o gofika hehe.tack för en trevlig dag.ha en fortsatt bra söndag.ska tat lungt nu sen se tv o beck ikväll.

Av madde - 15 februari 2009 09:41

vakna 7 idag.inatt va de inte så halt när vi var på racerbanan hihi.e nog inte halt idag heller.mysigt att vakna med älsklingen på morron sovit så gott.ha en bra söndag.

Av madde - 14 februari 2009 14:06

ja vi fick fikagäster idag mamomo och syrran o fredrik och fredrik alltid trevligt.dagen börja bra o lär bli mysig ikväll med hihi.ska se tv o mysa med min älskling.bild på saker jag fått av mina nära o kära tack.josefin fick tottes cd av syrran o fredrik tack.josefin med gosehunden hon fick av mommo.bild på de soliga vädret idag.vi gick till ica en sväng skönt ute.ska nog göra våfflor o grädde idag mums.ha en fortsatt trevli alla hjärtans dag mina vänner.

Av madde - 14 februari 2009 07:36

vakna nu 12- brr..ha en bra alla hjärtans dag .

Av madde - 13 februari 2009 14:41

ja nu har man varit ut i de fina vädret.och tvätta oätit har vi gjort.fick rosor av älsklingen idag tack.gav älsklingen 1 ros hehe.ungarna ska gå o köpa sig alla hjätansdags godis.ska tat lungt nu se tv o busa med prinsessan.ha en fortsatt trevlig fredag mina vänner.nu har vi sett snow buddies den va superbra vill ha alla goldenvalpar som va med hihi.

Av madde - 13 februari 2009 06:54

ja idag är det fredag 13e och 10-.ska tvätta 10 idag.sen blir de ica.sen får jag se vad man gör.ha en bra dag alla mina vänner

Av madde - 12 februari 2009 16:56

vakna 6.30 idag.8a gick ungarna till skolan.halv tio åkte jag danne o josefin till mamomo m familj va ju så länge sen vi hälsa på.satt o fika o vänta att syrran skulle kliva upp hihi.sen ville mamomo ut till erikslund o shoppa hehe.syrran köpte air buddies till oss tusen tack sen fick jag snow buddies tack måste bara se dom massa golden med hihi.mamomo köpte alla hjärtans dags presenter till oss alla tusen tack från oss alla..och en jättefin blomma fick jag kommer bilder senare.jag köpte godis till syrran o mamomo från oss blir blomma sen.kurre fick torkat renkött från arjeplog superglad blev han.sen åkte vi hem o mamomo bjöd oss på lappskojs mums va gott de va.sen berätta syrran en glad nyhet  ska bli kul .de är en hemlis ännu hihi.gjort mat till ungarna nu.snart glamour.fotade när vi åkte hem vintrigt hihi.

Av madde - 12 februari 2009 06:58

grattis kusin simone på 23års dagen.ha en bra dag.kramar från oss alla

Ovido - Quiz & Flashcards