Alla inlägg den 26 februari 2009

Av madde - 26 februari 2009 16:49

inatt har de töat rejält skönt det.efter 9 så åkte jag.linda.josefin.leya till västerås skulle shoppa skor.först åkte vi till mamomo med familj fick kaffe o gofika oj va gott du bakat mums.sen  följde mamomo och syrran med oss till skokanonen .där hitta jag skor till linda.rickard o josefin behövdes verkligen.rickards va för små så måste byta dom.syrran köpte med jättesnygga skor.mamomo köpte en börs så pengarna ryms hehe.sen åkte vi till catalog va ju 70% rabatt där hitta jag gardiner o linda hitta lite kläder billigt 100 för allt riktigt bra.sen blev de hundman mamomo köpte grejer till jason och varsit doftljus till mig o syrran tusen tack.linda köpte till sin hamster lite grejer.synd om leya jag köpte inget till hon idag.sen till bäckby mamomo bjöd på mat tusen tack va jättegott.leya låg brevid mamomo gillar ju henne hihi.sen fika vi o prata sen åkte vi hem.josefin o leya somna i bilen va trötta.nu blir detsnart glamour spännande.ha en fortsatt bra kväll.

Ovido - Quiz & Flashcards