Alla inlägg den 25 juni 2009

Av madde - 25 juni 2009 15:27

vakna 7 idag.jättevarmt o sol redan då skönt.sen kom danne.jag ner med tvätten 10.sen åkte vi till stan skulle in på zoo köpa ny pump till mina fiskar och mat.linda köpte hus o mat till klanta.josefin gilla att se alla djuren där.jason köpte jag en sak till så klart.sen for vi till willys och handla.sen macdonalds på väg hem mums fick ett glas idag svart o ett av danne hehe..sen for danne och jobba 13.vi har mest tagit det lungt nu josefin har sovit en stund i soffan.sen nu har jag linda och josefin varit till ica köpt glass o dricka.linda fick paket av david ny mobil hennes var paj så snäll han är.rickard tappa sin i golvet idag så nu fick josefin den glad hon blev då.där på ica var tv-teamet och filma mats o linda i en del av köping så nu blev vi nog med i deras tv-serie hihi.riktigt varmt ute nu skulle varit o badat nu ju nånstans.ska inte göra så mycket bara tat lungt nu sen glamour.ha en solig dag mina vänner

Ovido - Quiz & Flashcards