Alla inlägg den 3 juni 2009

Av madde - 3 juni 2009 21:49

bilder på gullungen.tuff t-shirt fick hon av fredde såå sööt.såg svart ut tidigare som det skulle bli åska men har varit sol  bra det.var nog åska i tvättstugan hehe.natti mina vänner

Av madde - 3 juni 2009 17:26

vakna idag det var sol o blåst och regn.sen kom danne drack kaffe.sen halv tio gick vi och syrran o jason till ica och handla var riktigt skönt ute.sen hem igen.josefin o jag vila en timme.sen gjorde jag mat o diskade.sen 16 hadde jag tvätttid syrran var där hon tog ny tid imorrn.men i min tvättstuga var det smockat med tvätt o skulle tvättas 30 min till visst jag tog ut det har jag tid ska ingen annan tvätta ju dom barastod där o fatta inget.sen kom en i den andra tvättstugan med då fick dom plocka ut tvätt därifrån med.sen gick jag o josefin med syrran o jason till plan en sväng var härligt ute.sen hem.nu 17 när jag skulle ner o torka min tvätt o tvätta mera så står dom där och har plockat ur min tvätt o satt på 2 nya maskiner jag e så arg så jag exploderar snart.kasta ut deras o starta mina maskiner igen o hängde på tork de andra då står hon o håller för maskinen jag fick inte stoppa in min tvätt hon skulle tvätta.jag sa min tid 16-19 våran 19 okej då 2timmar kvar fatta då.fick ut både dom o tvätt till slut jag sa 19 är jag klar då är det er tid.ska måsta bli arg i tvättstugan fyy.ska se glamour nu o lugna ner mig.halv 7 ska jag hämta min tvätt få se då då.ha en bra kväll alla.

Ovido - Quiz & Flashcards