Alla inlägg den 5 juni 2009

Av madde - 5 juni 2009 09:05

ja nu är det helg igen.och grått o trist ute vill ha sol nu.josefin busar för fullt hon är såå duktig.ska se vbå.sen ska jag höra om syrran följer till lidl en sväng.bara det inte blir regn ser ljusare ut nu.ringde till mamomo hon sa syrran skulle sova.så josefin o jag gick till ica o handla.sen hem såg vbå o josefin somna med mig i soffan.sen halv ett ringde danne o ville jag skulle hämta han på jobbet halv 3.jag ringde till syrran o fråga om vi skulle åka en sväng till moster i munktorp o det ville hon och jason.hon blev så glad vi kom o fika.sen hämta vi danne.vi var in på lidl o handla med sen ica.när jag komhem blev det mat lax o potatis mums va gott det var.sen ringde fredde han har tagit bort stygn o gipset nu det hadde ju gått av så mycke som han gått hehe.ska diska nu sen är det glamour.blir nog mera tv ikväll.ha en bra fredag alla mina vänner

Ovido - Quiz & Flashcards