Alla inlägg under december 2009

Av madde - 5 december 2009 11:24

idag sov jag till 8.30 .grått idag regnar lite.sen kom danne med josefin.vi gick ica en sväng behövde handla idag med de jag glömde igår josefin köpte gott.nu har jag beställt ungarnas tågbiljetter medans det fanns.tina kommer ju ner först ja kanske fredde med håller tummarna att han klarar körkortet nästa vecka då kör han ju bil nerska till tjejen i borås med. han ska fixa en delsaker på min bil då han kommer de lova han ju.sen efter jul åker tina och linda ochkillen upp 1vecka.sen när dom åker ner följer rickard med ner och blir 1 vecka.sen tar han tåget upp igen.ida jobbar jul och nyår så hon kunde ejkomma nu hinner hon ju senare till våren.fredde och janette skulle komma efter jul med vi får ju se hur det blir.länge sen vi träffade dom.idag ska jag bara tat lungt.känner ej för att baka nu men dagen e lång hehe.josefin fick ju post av farfar igår igen jätteglad hon blev.ha en bra dag alla

Av madde - 3 december 2009 22:26

idag var det 10- när vi vakna.kunde ju ha kommit snö nu tycker jag.sen på förmiddan såg vi tv.sen blev det ica köpte saffran o lite annat.sen tog danne med sig josefin hem idag så jag skulle få baka bullar.men saffrans bullar blev det ej idag glömde ju vaniljsocker så det blir till o baka imorrn eller lördag med.sen kom linda hem och vi åt.sen gick jag till älsklingen med bullar och josefin hon smällde i sig 3 stycjken och va såå glad för att mamma bakat ja danne med så klart.sen gick jag hem och diskade undan.såg glamour sen så plockade jag fram alla mina fina tomtar dom e ju såå fina.men hittar ej stakarna bara 1 fattas några.typiskt att man inte hittar dom.har även satt upp julgardiner i köket och linda i sitt rum mysigt.fattas bara granen nu då hehe.harr ju plastgran såå den kommer nog snart fam den med.nu ikväll bara skit på tv så jag har ju suttit vid datorn och fastnat vid farmen och alla andra spel.nu blir det sova natti mina vänner  

Av madde - 2 december 2009 07:45

idag är det 7- men ingen snö.friskt ute idag.blirr att tvätta 10.sen gå till ica och handla lite.igår såg vi santa buddies jättebra med dom gulliga hundarna.josefin ska få se den idag.idag måste jag få upp lite tomtar hehe.ha en bra dag mina vänner.

Av madde - 1 december 2009 18:53

har helt glömt bort att blogga hehe.men dagarna går och idag 1 december oj vad månaderna gått fort och nu snart 4- brr.men december och ingen snö ännu måste ju bli bättre än november då det bara regnat fyy såå trist.vi har ju varit ute o gått ändå trots det dåliga vädret man e ju tvungen ut och handla ändå.och jag har ju ingen bil just nu jobbigt värre.men har ju skickat den på lagning nu så nu bara vänta tills man får den tillbaks hoppas ju det blir före jul men får ju se.har letat på julsaker men hittar inte allt måste burit det till källaren.måste väl pynta o baka snart pyntat lite bara ska ju rymma alla mina fina tomtar så blir att rensa massa annat först.e ju bara det att jag fastnar på farmen men blir mindre o mindre bara 2 gånger om dan nu hehe.allt bara bra med oss alla linda varit lite förkyld men nu frisk.mysigt i denna julmånad med alla ljus o tomtar överallt.får ju även se mina andra barn denna jul är ju rätt länge sen jag träffa dom nu.dom ville ju att vi skulle komma upp men vill nog inte köra bil upp på vintern och nu har jag ju inte bilen okej ännu.ikväll ska vi se santa buddies gillar ju dom filmerna.ha en brra vecka mina vänner.  

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards