Alla inlägg den 22 december 2009

Av madde - 22 december 2009 22:23

ja idag sov vi till 8a var skönt med sovmorron.efter nio så åkte vi till västerås till mommo och syrran.vi hämta dom och så åkte vi ner på stan och shoppade.mommo köpte julklappar till mommos gullunge josefin så klart.sen blev det öb där ville ju josefin att mommo skulle handla hihi.sen macdonalds syrran hadde ju lovat josefin cheese så hon tjata om mac ma hehe.sen hem till mommo vi åt cheese och fika gofika mommo bjöd på.tack för en trevlig shoppingtur idag.sen åkte vi hem och åt.sen for vi till willys köpte julskinka och lite julklappar.tina köpte paket till josefin på hm.linda har slagit in julklappar ikväll tina sett dvd josefin susar gott och jag har färgat håret lite mindre grå nu hehe..imorrn blir det västerås linda o tina ville ju shoppa.jag måste ju hitta julklapp till josefin med hitta inte de jag skulle ha idag bättre tur imorrn kanske.josefin ska hälsa på mommo och syrran medans vi far till erikslund o shoppar lite.får hon busa med dom och se om mommo köpt nå godis hihi.idag sa hon ju mommo gå och handla nu hon e för rolig vår lillgummaa.ska nog sussa nu jag med e såå trött.natti mina vänner  

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards