Alla inlägg den 19 december 2009

Av madde - 19 december 2009 16:21

idag vakna josefin o jag 6.30.fyy det va 19- ute.vi som skulle hälsa på leya och alla där idag.sen kom danne vi fika o såg tv.linda o tina var upp men la sig att sova igen.toppen bilen starta fast de va så kallt.in på zoo köpte lite gott till leya o silke.vi var in en snabbsväng till moster efter vägen huvva så kallt hon hadde inne.sen åkte vi till kolbäck leya bor ju där på landet hur mysigt som helst med sin kompis silke och 5hästar några katter och höns och matte o husse så klart.full fart på hundana när vi kom såå glada och josefin tjooa av glädje att få träffa dom.vi fikade och prata.josefin hon kolla runt som vanligt.sen gick vi ut och hon busa med leya i snön och skratta inte frös hon inte silke stackarn hadde ju tratt unt huvvet lite synd men han busa för fullt.sen gick vi runt o titta på alla hästarna kul.sen kom en tjej dit som skulle rida lite.när vi skulle fara då går josefin till hästhagen där tjejen red och säger josefin åka häst först.då satt jag upp henne på hästen och dom gick runt flera varv vilket leende hon hadde då jag sa nu bra vi ska åka hem nu nää mera åka häst bara först hon e för go vår lilla gumma.fick av henne till slut.jag sa säg nu hejdå så ska vi fara hem nää mera hästa.då sa merja ska du stanna här mm sa hon.sen sa hon hejdå och hon somna gott i bilen hem.sen åt vi och har vilat en stund.nu e det bara 14- blir nog lite varmare kanske.tina o linda följde inte med dom skulle se tv.fredde ringde och resan gick bra till borås inatt.ikväll blir det tv och lördagsmys hihi är ju lite kyligt haha.imorrn ska jag tvätta och städa måste ju göra nån nytta blir ju inte mycket facebook nu.ha en bra lördag och 4advent i morrn mina vänner.  

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards