Direktlänk till inlägg 28 februari 2009

rosa munk

Av madde - 28 februari 2009 20:15

ut på morron 10- brr.sen kom danne med josefin.och efter tio åkte vi till västerås.jag var in på skokanonen o bytte rickards skor.sen till mamomo med familj fika gofika syrran hadde ju bakat en rosa munk till mig mums hihi.jag hadde med mandelpotatis till mamomo så vi får nå gott hon hadde gjort sina goda köttfärsbiffar.mommo o syrran fick en liten sak med de var dom mer än värda.sen åkte vi till erikslund handla lite på nisses.mommo köpte städleksaker till josefin så ikväll har hon städat hehe.sen catalog jag köpte spetstoppar till prinsessan så hon har till sommarn söta.gardiner med .linda köpte en hel kasse olika badkläder för 80 kr billigt värre jättefina.mamomo o syrran handla med.sen åkte vi hem till dom och mamomo hadde ju gjort mat mums va gott.vi åt alla utom linda sen fikade vi o slöa i soffan.josefin satt o räkna småpengar ingen fick röra hihi kul hadde hon sen åt hon glass.syrran dissa oss hon somna i soffan haha.men väkte henne innan vi åkte hem.linda ville ha korv på macken när vi kom hem för hon åt ej nåt.rickard o josefin fick macdonalds.sen har josefin städat med dom nya leksakerna hon fick idag kul spillde ut hinken o torka hehe.nu sover hon.ska se melodifestivalen nu om de e nåt.ha en bra kväll

 
 
Syrran

Syrran

28 februari 2009 21:18

Jätte tack för den fina muggen jag fick=) Och tack för en trevlig dag.
Hihi jag sov inte,jag blundade lite *Fniss*
Hoppas ni får en bra kväll!

Kramar

http://malin-88.bloggagratis.se

 
mamomo

mamomo

28 februari 2009 21:38

Tack för en härlig dag,och tusen tack för presenten ha en trevlig kväll kram till er alla/mamomo

http://caritha

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av madde - 19 september 2010 23:52


grattis till gullgumman josefin på 3års dagen stora tjejen nu.   ...

Av madde - 4 augusti 2010 18:19


härligt att solen kom fram:)så nu har vi varit ute till lekparken:)sen mest bara tagit de lugnt idag:)   ...

Av madde - 2 augusti 2010 07:44


ja idag måndag ringde just och boka av tandläkaren på morron orka ej hihi.i helgen har vi bara tagit de lugnt varit ute mellan regnskurarna.gullgumman busar på med rickard hihi.kul att han är här nu.jag o gumman vakna dom andra sover ännu och lär ju ...

Av madde - 30 juli 2010 08:07


regn nu i 2dagar:(igår kom rickard till köping:)skjutsa även hem leya till kolbäck så det blev lite tomt.sen följde mommo oss till stan vi gjorde några ärenden.sen kaffe hos mommo=)sen hem danne hämta nyckeln till nya lägenheten så det blev 2 svängar...

Av madde - 26 juli 2010 12:06


fyy kallt och grått idag:(byggarna kom 9 och levde om med maskiner nu e dom nere hos grannen:)vill ha sool nu men måste nog klä på mig och gumman och gå ut i lekparken ändå hon tjatar vill ju ut och gunga idag hihi:)går ju inte att bara va inne måste...

Ovido - Quiz & Flashcards